Tawaran Kepada Bakal Pembeli Rumah Menggunakan LPPSA

Assalamualaikum wbt...

Salam sejahtera dan salam Jumaat...

Hari ini penulisan saya pendek, ringkas dan harap ianya dapat diwar-warkan kepada sahabat dan rakan taulan.

Saya pernah memperolehinya, jadi saya ingin kongsikan dengan pembaca setia atau pembaca sekali-sekala agar manfaatnya dapat dinikmati lebih ramai orang. Perincian untuk apa yang saya tulis hari ni boleh diperolehi dari topik sebelum ini "Soal Jawab PinjamanPerumahan Kerajaan LPPSA"


Intro:
Berminat nak wang saku?
Berkongsi komisen dengan agen  sehingga 3%

Siapa yang layak?
~Bakal pembeli rumah yang akan menggunakan pinjaman kerajaan LPPSA
~Rekomenkan  saudara mara-sahabat handai yang memenuhi syarat

Syarat2
~Belum hantar borang permohonan LPPSA atas talian
~Tawaran terhad  hingga Mac 2017 sahaja (selepas Mac tawaran komisen adalah berbeza).

Jumlah komisen
~ Sehingga 3% dari jumlah yang diinsurankan
Cth; Jumlah insuran RM8,898.00 (anggaran komisen maksimum RM266.00)

Berminat untuk mengetahui lebih lanjut

Wasap 016-210 9403
----------------------

p/s~Tidak perlu mengisi sebarang borang tambahan. Hanya dokumen sebagaimana permohonan LPPSA sahaja.


Salam Jumaat dan salam perkongsian

~Aishah Ghani-

-Aku yang suka menulis-
-Aku yang suka berkongsi pengalaman-



Comments